Solig dag

Idag har det varit en solig och ganska varm dag. Fast jag har suttit inne och jobbat, det är ju mindre roligt. Dock så hade jag 1 tim och 45 min lunch så då cyklade jag till Flora kulle och låg där i gräset och pratade i telefon med min flickvän Elin =) Var ju tvungen att passa på innan hon åkte till Menorca. Det hade varit skönt att åka dit själv oxå (och väldigt trevligt att åka dit med just henne).. men men.. jobbar man så gör man. Dessutom hade jag nog inte haft råd att åka utomlands heller så då är det lika bra att jobba så man har nån anledning att inte kunna åka =)

Ska nog läsa lite i Asyl nu. För övrigt en mycket bra bok, liksom sin föregångare Gömda.
Till er som läser detta: Ni borde verkligen läsa de böckerna om ni får möjlighet nån gång (om ni nu inte redan läst dem).

Hej svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0