LÖN!!

Idag fick jag lön, inte så mycket.. bara för en och en halv vecka (eftersom jag inte jobbade mer än så i juni). Det var efterlängtat med tanke på att jag hade typ 30 kr kvar =) Jag fick oxå ledigt efter lunchen idag.. mycket uppskattat. Så då passade jag på att fira löningen och min nyvunna ledighet med en dagens på Max.. mums! =)

Sen shoppade jag kläder och lite annat. Det har jag typ inte gjort sen jag vet inte när. Blev i alla fall ett par Jeans och tre tröjor. Jag har oxå köpt "The Sound of Luleå Vol. 2" där bland annat min systers band, Headcase Parade, har med sin låt "Big brother".

Jag och Linnea har handlat mat ikväll, mycket mat, och det lär väl räcka flera månader =) En hel kundvagn fyllde vi på Maxi och drygt 1300 spänn slutade det hela på. Lite coolt att ha hela frysen full med mat dock =P

Nu är det bäst att jag vilar upp mig så jag orkar byta spolarvätskepump på bilen imorron.

Hejs!

Kommentarer
Postat av: Lidde

Tjo, mannen. ORKAR byta spolarvätskepump??? Du har ju tjuvtränat en gång förut så nu ska du ju klara det på max tre minuter :P

2007-07-26 @ 00:45:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0