Den huslige Edvard...

image5
Idag har jag visat min husliga sida =) Jag har bakat bröd... men eftersom jag har varit helt själv när jag har gjort det så måste jag ju visa det på något sätt, annars vet ju ingen hur huslig jag är =)

Det är väl det tjejer vill ha? - killar som är husliga =) Jag har i alla fall tänkt att det är så.. ni som är tjejer och läser det här kan väl kommentera och säga om jag har rätt =) (även killar får kommentera om de vill).. så om det är nån tjej som är letar efter en kille som är huslig och kan baka bröd.... då får ni leta nån annanstans, för jag har ju redan en underbar tjej och jag vet att hon gillar husliga killar =)

Hur som helst, det är inte det enda jag har gjort idag, jag har även sovit halva dagen och sen har jag handlat en köksvåg och nu ikväll har jag sett basket Sverige - USA U19 damer. Det är ju bara att gratulera till andraplatsen för Sverige, mkt duktigt.

Hej svejs!

Kommentarer
Postat av: emma

duktig du har varit bror:)
det är rätt coolt att sveriges u-19-landslag är näst bäst i hela stora världen

2007-08-06 @ 00:33:44
Postat av: Anna gbg

De stämmer, man vill ha någon huslig kille, hur konstigt de än låter...

2007-08-16 @ 14:09:27
Postat av: L.P.

Hehe, huslig... Så här är det: I början av ett förhållande är de flesta killar/män väldigt husliga. Med åren lär sig killen/mannen ett knep. Om man spiller och grisar ner när man ska vara huslig så blir det så att tjejen/kvinnan/frugan inte vill att man ska hålla på så mycket. Samma sak gäller dammsugning, matlagning och diverse övriga hushållsarbeten.
En grej som verkligen bekräftar många mäns faktiska kunskaper inom framför allt matlagning, och då speciellt grillning, är att då det ska lagas nåt extra, typ nån helgmiddag, så är det ofta mannen som står för tillagningen. Vad betyder det då? Jo, ska det lagas riktigt god mat så ska det vara en man som gör det...

2007-09-24 @ 23:13:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0